Preguntes freqüents

CONTRACTACIONS I PAGAMENTS

Els pagaments dels amarradors s’han de fer amb domiciliació bancària, però per l’escar o la resta de servis es podrà fer el pagament amb targeta de crèdit o en efectiu.

No, no és possible donar-lo de baixa. El Wi-Fi forma part de la tarifa de serveis associada a l’amarrador i/o locals i no és possible descomptar-ho de l’import total.

Documentació i gestions

No, no es signarà cap contracte que no tingui el certificat actualitzat.

Segons el que es disposa per les autoritats competents durant la Fase 0 i la Fase 1, es permet realitzar visites als vaixells per a comprovacions de seguretat i manteniment de manera individualitzada dels seus propietaris o persones autoritzades, sempre que resideixin al mateix municipi.

No, el port no pot enviar cap tipus de documentació
relacionada amb relacions contractuals anteriors a l’actual.

Sí, és possible disposar dels documents en català i castellà i en breu, en altres idiomes.

En aquest cas, pot enviar-nos la documentació el més aviat possible o autoritzar a alguna persona a poder accedir al seu vaixell.

Tota la informació sobre les tarifes i el formulari a omplir està disponible al web portolimpic.barcelona. Per a altres consultes, podeu contactar a través del contacte del web.

S’ha d’adreçar a l’anterior gestora del port, POBASA, a través dels seus canals d’atenció al client.

Amarradors

El termini per a amarraments particulars és d’entre 1 mes i 5 anys
El termini per a amarraments per a serveis professionals és d’entre 1 mes i 3 anys.

Al web de Port Olímpic (portolimpic.barcelona) trobarà totes les tarifes i serveis actualitzats. Si té cap consulta específica, pot contactar-nos a través del contacte del nostre web.

Sí, si que és possible modificar el temps de l’amarratge però ens ho haurà de notificar amb dos mesos d’antelació Si té cap consulta específica, pot contactar-nos a través del contacte del nostre web.

Aparcaments

Si, tens dret a contractar un abonament per cada amarrament o local que contractis amb nosaltres.

Contacta amb capitania del Port Olímpic (via telèfon al 93 356 10 16,  o via e-mail al portolimpic@bsmsa.cat) i et donarem totes les indicacions.

Podràs consultar les tarifes a la nostra pàgina web https://www.portolimpic.barcelona/ca/serveis-portuaris/tarifes

No, no és possible contractar un abonament a l’aparcament del Port Olímpic si no tens cap amarrament o pallol contractat amb nosaltres, però sí als aparcaments de  BSM Marina Port (situat darrera del Moll de Marina) i BSM Litoral Port (situat darrera el Moll de Mestral). Contacta amb el departament Comercial de BSM al 93 409 18 22 o a l’e-mail infocomercial@bsmsa.cat i et donarem totes les indicacions.

Els treballadors dels locals del Port Olímpic (restaurants, oficines, etc.) podreu contractar abonaments als aparcaments de BSM Litoral Port i BSM Marina Port a uns preus avantatjosos. Contacta amb el departament Comercial de BSM al 93 409 18 22 o a l’e-mail infocomercial@bsmsa.cat i et donarem totes les indicacions.

BSM posarà a disposició dels titulars dels amarraments i locals uns vals horaris, amb el 50% de descompte sobre el preu per minut, que podran facilitar als seus clients / industrials. La comercialització d’aquests es durà a terme a l’edifici de Capitania del Port Olímpic (telèfon al 93 356 10 16, e-mail al portolimpic@bsmsa.cat).

Sí, els titulars d’amarraments o locals podran contractar un abonament de moto. Així mateix, la tarifa d’aparcament per minuts de motos estarà bonificada.

Poden accedir gratuïtament al Port Olímpic a efectuar les seves operacions, segons els horaris establerts per a aquest servei.

Formularis

Es pot descarregar el formulari de sol·licitud al nostre web a través del següents enllaços

Descarrega el formulari de sol·licitud per a PARTICULARS aquí

Descarrega el formulari de sol·licitud per a PROFESSIONALS aquí

o bé enviar una sol·licitud d’informació a través del formulari de contacte del web.

Sí, pot descarregar-los a través del web o bé enviar una sol·licitud a través del formulari de contacte del web.

Altres

Per a comprovacions de seguretat i manteniment els propietaris o persones autoritzades podran desplaçar-se al port, mantenint sempre les mesures de seguretat.

És recomanable fer l’entrega de les claus del pallol abans del 31 de maig. En cas contrari se li facturarà les tarifes establertes des del 1 juny. Podeu autoritzar a alguna persona per fer les gestions pertinents. Per més informació,  podeu contactar a través del formulari de contacte del web.

Forma part del nostre equip

Per treballar amb nosaltres pot accedir al web de BSM (https://www.bsmsa.cat/) i entrar a l’apartat "contacte", o a través del següent enllaç